středa 6. června 2012

Versatile Blogger Award

Přiznám se, že ocenění je pro mě novinkou, takže jsem se musela trošku porozhlédnout, abych zjistila, o co se vlastně jedná :) Pointa tedy spočívá v rozšíření povědomí o dalších méně či více známých a nových blozích. Nejdříve něco málo k pravidlům.


Oceněný blogger:

  • nominuje 15 oblíbených, relativně nedávno vzniklých blogů (dočetla jsem se, že počet nemusí být striktně dodržen)
  • informuje nominované o tom, že byli nominováni
  • uvede o sobě sedm různých informací
  • poděkuje tomu, kdo ho nominoval a uveden na něj odkaz
  • přidá ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku
V první řadě bych ráda poděkovala Kivi a Klarish za toto ocenění :) A to ne z důvodu nějakých pravidel, ale protože mě to jednoduše potěšilo.
Co se týká nominace, tak uvádím seznam dvanácti blogů, které mě nějakým způsobem zaujaly, zároveň vznikly celkem nedávno, plánuji jim dát šanci, abych se stala jejich pravidelným čtenářem a zároveň myslím, že stojí za to, aby se o nich dozvědělo více lidí.

 A sedm informací o mně?
1. jmenuji se Jana
2. nemám ráda, když mě auta pouští na přechodě
3. nerada nosím sukně, ale asi to přehodnotím... dokud mám slušné nohy :)
4. nechápu lidi, kteří se berou příliš vážně
5. nejím držkovou a kroupovou polévku a ani tatarák 
6. z jídla nejvíc miluju čokoládu a slaninu, které mohu jíst v jakékoliv podobě, denní době a množství
7. ztotožňuji se s mottem: " Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale chvílemi, které nám vzaly dech!"

4 komentáře:

  1. Moc děkuji za nominaci a zastavení na mém blogu, jsem velmi ráda, že tě zaujal.Máš zde hodně pěkných receptů,tak se budu určitě vracet pro ispiraci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc Kudrlinko moc si toho vážím. Máš to tu moc hezké a ráda budu chodit k Tobě nakukovat!

    OdpovědětVymazat
  3. některé blogy znám, a jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jano, mnohokrát Ti děkuji za nominaci, den je hned o něco hezčí. Tvůj bod číslo 6 je mi velice sympatický!:-)

    OdpovědětVymazat